Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TUTTU.pl
Treść opinii: Często przejeżdżając obok sklepu miałem ochotę wejść do środka i zobaczyć co można zakupić w nim, nigdy wcześniej nie udało mi się jednak tego dokonać. Tym razem wybraliśmy się z żoną specjalnie do tego sklepu, aby dokonać zakupu. Podczas wizyty w sklepie byłem bardziej obserwatorem, żona chciała kupić dla siebie kurtkę. Obsługa sklepu była męska, wydało mi się w pierwszej chwili, że będzie to gwarantowało jeszcze większą fachowość. Żona podeszła do jednego ze sprzedawców i zapytała o poszukiwaną kurtkę, w odpowiedzi otrzymała krótkie i zdawkowe: "nie ma" po dodatkowym pytaniu, "czy takie kurtki będą w przyszłości" kolejna odpowiedz wyglądała podobnie: "nie wiem". Sam byłem zszokowany, najtańsze kurtki w tym sklepie to wydatek rzędu 300-400zł, godzina była raczej wczesna więc nie wiedziałem czym tłumaczyć brak zaangażowania sprzedawcy. Wydawało mi się, że każdemu sprzedawcy powinno zależeć na sprzedaży, owszem czasem klient jest trudny, ale tutaj sytuacja wyglądała zupełnie odwrotnie, to sprzedawcy na niczym nie zależało. Obejrzeliśmy samodzielnie resztę ekspozycji i z dziwnym poczuciem zostania zignorowanym wyszliśmy ze sklepu. Na pochwałę zasługuje ładny wygląd sklepu oraz ekspozycja towarów wykonana z polotem.