Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy oddziału ING Bank Śląski zlokalizowanego na ul. Stefana Grota- Roweckiego 6 w Krakowie. Weszłam do oddziału banku ponieważ potrzebowałam zapytać o nową kartę płatniczą jaka powinna zostać do mnie wysłana ponieważ termin ważności tej której posiadam kończy się w tym miesiącu. Gdy tylko weszłam do oddziału banku odrazu zostałam zauważona przez pracowników. Prywatne rozmowy zostały zakończone i zostałam zaproszona do okienka po wcześniejszym pytaniu czy transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa. Podeszłam do obsługi bezgotówkowej. W kilku słowach sformułowałam swoja wątpliwość co do braku karty. Pani poinformowała mnie, że karta juz jest w systemie i powinna niebawem dojść na podany adres. Że w przypadku braku listu z kartą mogę bank powiadomić o tym fakcie wiadomością wewnętrzną. Na wszystkie pytania związane z nową kartą i sposobem kontaktu z bankiem otrzymałam wyczerpujące odpowiedzi. Pracownica była miła i uprzejma.