Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: Witam! Dzisiaj otrzymałem kopię korespondencji do Biura Rzecznika Ubezpieczonych w odpowiedzi na moją skargę, dotyczącą obsługi polisy ubezpieczenia komunikacyjnego z polisy144-40451988. Standardowa treść wysmażona przez mało zorientowaną osobę, cytującą ogromne fragmentyzapisu OWU /ogólnych warunków ubezpieczeń/. Ponieważ nieporozumienie zostało już po 4-ech miesiącach zakończone pozytywnie dla właścicielki auta, TU ALLIANZ odstąpiło od żądań dopłaty składki i bezprawnie żądanych odsetek, właściwie mógłbym sprawę odłożyć ad acta. Rozdrażniło mnie ogromnie umieszczenie symbolu 'JAKOŚĆ obsługi" na kopercie z korespondencją. Okazało się ALLIANZjuż czterokrotnie omamił internautów swoimi efektami i uzyskał godło Jakość Obsługi. Wnioskuję o uhonorowanie TU ALLIANZ zaszczytnym tytułem" BYLEJAKOŚĆ" obsługi z opublikowaniem we wszystkich dostępnych mediach. Motywuję ten wniosek w oparciu o tekst świeżootrzymany od Pań Dyrektor Centrum Obsługi Klienta i Z-cy Dyrektora d/s Ubezpieczeń, skierowanyjako odpowiedź na reklamację i skargę do Biura Rzecznika Ubezpieczonych. z pozdrowieniem Greg101 Warszawa