Opinia użytkownika: Michał_1535
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Dziś 13.03.2012. odwiedziłem market Carrefour, w Inowrocławiu, godz 16:15Miejsc na parkingu, było dużo. Wejście i deptak przed drzwiami, czyste. Kosze na śmieci nie przepełnione.W środku, podłoga czysta. Ochroniarz chodził koło kas. Pani z obsługi klienta, konwersowała z koleżanką.Przy stoisku z żelkami na wagę, nikogo nie było.Zauważony przechodni klient, pytał pracownika gdzie znajdzie folię aluminiową. Ten zaś , bez przywitania tylko pokazał ręką , w którą stronę ma się udać. Oferta cenowa, niezrozumiałą, kaszka Nestle mleczno-ryżowa dla dzieci kosztuję 7,39 natomiast dwa metry w lewo promocja dwupak tychże kaszek z naklejką druga 50% taniej ale cena 17,99. To jest wprowadzanie w błąd klienta.Przy kasie , do której stałem , była tylko jedna osoba. Kas otwartych naliczyłem trzy.Pani przywitała mnie słowami dzień dobry. Zapytała też czy posiadam kartę rodzinkę.Skasowała towary, i poprosiła o kwotę. Płaciłem kartą, pin pady nowe i czystsze od tych starych.Po zapłaceniu, życzyła miłego dnia. Jednak nie poczekała , gdy chowałem kartę do portfela , tylko kasowała następnego klienta.