Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Przed wejściem do C.H. Real zauważyłem bardzo dużo niedopałków papierosowych leżących w wycieraczce. Daszek nad drzwiami wejściowymi był bardzo brudny. Na ścianach korytarza prowadzącego do środka wisiały gabloty z aktualnymi ulotkami. Przejście było czyste i przestronne. Przy głównym wejściu na halę sprzedażową wisiały duże plakaty informujące o promocji z okazji 15 lat REAL. Przy punkcie obsługi klienta stały kosze podarunkowe, które można indywidualnie zamawiać. Na sali panowało lekkie zamieszanie związane z przebudową sklepu. Po całej powierzchni handlowej spacerowali pracownicy ubrani w koszulki informujące o zmianach i o chęci pomocy. Bardzo dobry i praktyczny pomysł. Mimo zamieszania wszystko dzięki pracownikom znalazłem bez tracenia czasu i nerwów. Specjalnie atrakcyjnych ofert nie znalazłem a to co kupiłem było w podobnej cenie jak w innych hipermarketach. Gorzej było przy kasie. Samo miejsce było czyste i posprzątane, towary równo poustawiane, taśma na której kładzie się towar umyta. Kasjer (młody, wysoki mężczyzna z kolczykiem w brwi nad prawym okiem, ubrany w niebieską koszulkę z logo "Golden Serwis") odbiegał jednak jakością od reszty sklepu. Siedział niedbale na fotelu jasno sugerując, że jest znudzony pracą. Brak wyraźnych odpowiedzi na moje pytania i zero uśmiechu skojarzyło mi się z czasami PRL-u, których ten człowiek nawet nie może pamiętać. Dziwne, tyle przed nim a on ... Moja ocena dotyczy hali sprzedażowej i tylko "Zachowanie i wygląd personelu" odnosi się do kasjera.