Opinia użytkownika: Katarzyna_2937
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Od jakiegoś czasu chodziłam z zamiarem zmiany lub przeniesienia konta do innego banku. W końcu miałam dzień wolny i po dłuższym zastanowieniu zdecydowałam, że pójdę do Banku Milenium w Ostrowie Wielkopolskim na rynku. Wchodząc do banku zostałam miło przywitana i po krótkiej chwili zostałam zaproszona do okienka, przy którym siedziała miła Pani. Pani zapytała w czym może pomóc, a więc od razu powiedziałam, że interesuje mnie uzyskanie karty kredytowej i otworzenie konta walutowego. Pani wyjaśniła mi, że aby otworzyć konto walutowe muszę otworzyć rachunek w Banku milenium do czego mnie szybko przekonała, gdyż dzięki temu będą mi zwracane 3% moich zakupów przy płatności kartą. A więc za jednym podejściem otworzyłam konto internetowe, konto walutowe i dodatkowo Pani zaoferowała mi konto oszczędnościowe, gdzie mogę odkładać swoje pieniądze. Co do karty kredytowej muszę jeszcze poczekać jakiś czas, a bank sam zaoferuje mi kartę. Cała moja wizyta przebiegała w miłej atmosferze. Pani obsługująca mnie wykazała się dużą wiedzą i kompetencją. Cały czas była uprzejma i pytała czy wszystko jest zrozumiałe. Myślę, że już zawsze będę klientem tego Banku. Polecam serdecznie!