Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Chcąc wyjaśnić co z moim prezentem zaczęłam od maila. Wytłumaczyłam, że półtora miesiąca temu zamówiłam prezent, a do tej pory nikt się nie kontaktuje.. Opisałam dokładnie sytuację, a w odpowiedzi otrzymałam odpowiedź, że mogę sobie na stronie zamówić prezent. Super, tylko że prezent już zamówiłam, ściągnięto mi punkty z karty a po nim ani śladu mimo, że termin realizacji wynosi 30 dni a minęło półtora miesiąca. Wykonałam telefon - pani bardzo uprzejma i pomocna. Niestety sprawdziła i prezentu brak. Poddałam się - w końcu chodzi o drobiazg, co z tego że żeby wymienić na niego punkty musiałam wydać w aptece jakieś 700 zł, a możliwość dozbierania na coś większego odebrano klientom. Kilka dni później zdziwiona znalazłam w skrzynce przesyłkę wysłaną firmą kurierską. Widocznie moja próba wyjaśnienia w aptece przyniosła pozytywny skutek. Szkoda tylko, że tak kurierska wysyła kosztowała więcej niż mój prezent.. Otrzymana nagroda jest jeszcze mniejsza niż się spodziewałam. W aptece kosztuje niecałe 6 zł, więc naprawdę jest się z czego cieszyć po ponad 2 latach regularnego kupowania produktów w ich aptekach.