Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Przeglądałam buty dla siebie, ale głównie szukaliśmy czegoś dla męża. Sklep był w miarę uporządkowany, ale wiadomo jak w tak dużym sklepie - zdarzał się bałagan zrobiony przez klientów. Udało nam się znaleźć ciekawe buty, niestety nie widzieliśmy ich rozmiaru. Jako, że w kartonach obok leżały inne poszłam do kasy się upewnić, czy nie mają rozmiaru (owszem, może i mają wszystko wystawione, ale skoro klienci kartony przekładają można ich nie zauważyć). Pani początkowo niechętnie podeszła do prośby informując, że wszystko jest wystawione. Jednak kiedy wytłumaczyłam, że chcę się upewnić pani sprawdziła, a także podała lokalizacje, w których dany rozmiar jest dostępny. Udało nam się znaleźć inny model. Z zakupem nie było problemu - pani była uprzejma, kolejki nie było więc sprawnie udało się zapłacić.