Opinia użytkownika: Małgorzata_803
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Musiałam się udać do Empiku - kupione trzy dni wcześniej głośniki okazały się niesprawne. Dobrze, że sprawdziłam to zanim spakowałam prezent. W drzwiach przywitał mnie ubrany w garnitur ochroniarz. Udałam się od razu do kasy. Jak zwykle w tej sieci - odpowiednia ilość kasjerów na stanowiskach. Brak dużych kolejek. Poczekałam tylko na jedną osobę. Okazało się, że niepotrzebnie - dowiedziałam się, że reklamacje udziela się w Punkcie Obsługi Klienta na drugim piętrze. Udałam się tam od razu. W tym Empiku udogodnieniem są ruchome schody.Na pierwszym piętrze od schodów prowadziły duże czerwone strzałki przyklejone na podłogę z napisem wyprzedaż. Ciekawy sposób na oznaczenie interesujących punktów w tak dużym sklepie. Dotarłam na odpowiedni poziom. POK był dobrze oznaczony - dużymi białymi literami na czarnym tle. Przy trzech stoiskach - troje klientów. Znowu nie musiałam długo czekać. Kiedy zostałam poproszona o podejście nie musiałam długo tłumaczyć. Od razu reklamacja została przyjęta - podobno takie problemy z tymi głośnikami się zdarzały. Nawet nie było problemem to, że cena już została oderwana. Wcześniej płaciłam kartą, więc i zwrot mógł być zrobiony tylko przelewem. Szybko zrobione zostało uznanie karty. Reklamacja trwałą chwilę. Ogromny ukłon dla przyjemnych osób z personelu. Polityka firmy jest nastawiona jak najbardziej frontem do klienta. Jeszcze tylko zjechać na parter i już mnie żegna ten sam co wcześniej ochroniarz.