Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Przy okazji zakupów w C.H. Krokus postanawiam wejść do Empiku. Przy wejściu na stojakach wystawione drukowane reklamy oferty promocyjnej. Zwracam uwagę na blat - stoisko przy kasach, tam także równiutko poukładane foldery reklamowe o tym, co w najbliższym czasie ważnego pod patronatem Empiku w wydarzeniach kulturalnych. Naprzeciwko kas wystawione stoisko z aktualną ofertą nowości, kolejne stoisko to tzw. obniżki, nawet do 50 % wartości ceny początkowej. Przeglądam książki z tej oferty, starannie poukładane, podana cena sprzed promocji, podana obowiązująca cena po obniżce, wyróżniona czerwoną naklejką, ewentualnie naklejka – 20, - 30, - 50 % ceny. Naprzeciwko tego stoiska czasowo utworzono regał z ofertami przeceny płyt muzycznych, koncertowych. Towar poukładany tytułami, rodzajem muzyki. Tutaj zatrzymuję się dłużej. Wybieram kilka płyt, ceny niższe, ale nie jest to tak powalająca obniżka, jak sugerują plakaty /zazwyczaj jest to – 20, -30 % ceny początkowej/. Udaję się na stoisko z prasą po lewej stronie od kas, zerkam na tytuły, wybieram kilka czasopism . Prasa poukładana składnie /branżami typu dla Pań, nastolatek, prasa komputerowa, dla dzieci, turystyka ip. Oferta tytułów dnia/tygodnia na osobnym regale, starannie wyróżniona. Nie ma jednak tutaj prasy codziennej typu dzienniki, ta dostępna jest bezpośrednio przy kasach. Lokal salonu czysty, dobrze oświetlony. Nie ma na sali pracowników, którzy mogą służyć pomocą, podejrzewam, że wynika to z tzw. braków personelu obsługi. Przy kasie jedna osoba obsługująca klientów. Stoję w kolejce, zerkam na wyróżnioną ofertę małego plakatu z którego dowiaduję się, że gdy wydamy za zakupy powyżej określonej kwoty mamy uprawnienie do zakupu określonych artykułów w niższej cenie. Nic szczególnego, bywały ciekawsze oferty, ta oferta co kilka tygodni się zmienia, na stałe wpisała się do Empiku. Obsługa przy kasie sprawnie kasuje zakupy, Pan grzecznie proponuje ofertę promocyjną. Przed zapłatą podaję Panu kupon programu Playback, zresztą wcześniej Pan pyta o kartę. Punkty nabite, paragon otrzymuję. Płatność kartą sprawnie obsługiwana. Pan pyta, czy zapakować zakupy w reklamówkę, na moje potwierdzenie sprawnie włożone zakupy, słyszę ze strony sprzedawcy grzeczne dziękuje i zapraszamy ponownie. Jedyna niewygoda tego miejsca to zbyt mały lokal i brak klimatyzacji ew. otwartego okna /podejrzewam, że nie ma chyba takiej możliwości ze wzgl. na lokalizację sklepu/. Jest stanowczo za gorąco, kilkanaście minut przebywania w salonie w zimowej odzieży, mimo, że rozpiętej nie należy do przyjemności.