Opinia użytkownika: Marta_1555
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Do Deichmanna wybrałam się z silnym postanowieniem kupienia sobie butów wiosennych, a przynajmniej sportowych. Niestety dysponowałam tylko sobotnim popołudniem. W sklepie byłam dokładnie o 15, a wcześniej kilka minut szukałam miejsca na parkingu, na którym panowało straszne zamieszanie. W sklepie było sporo ludzi, ale przestrzenie między regałami są dość duże, a miejsca do mierzenia obuwia wygodne. Mimo sporego ruchu obuwie było ułożone, łatwo było znaleźć odpowiedni fason i rozmiar. Panie z obsługi stale porządkowały regały. Niestety asortyment w tym momencie nie spełnia moich oczekiwań, jest już sporo butów letnich, a ja szukałam butów na wiosnę i nieco bardziej eleganckich. Niestety wybór był tylko spośród modeli z zeszłego roku lub starszych. Nie przeszkadzałoby mi to, gdyby nie fakt, że w moim rozmiarze były tylko te, które akurat miałam na nogach i jeszcze jeden model, który oddałam do sklepu, bo były tak niewygodne. A do tego te same modele można już było kupić w cenach promocyjnych na jesieni. Udało mi się kupić buty sportowe, ale model taki sam, jaki kupiłam przed dwoma czy trzema laty. Podpytałam więc Panie z obsługi, dlaczego tak jest i udało mi się dowiedzieć, że nowe modele pojawiają się wprawdzie na bieżąco, ale też mają jeszcze trochę zapasów magazynowych i one też cały czas są wystawione. Kiedy ze swoją zdobyczą udałam się do kasy okazało się, że kolejka jest ogromna. Klientów obsługiwały dwie panie, a mimo to czekałam ponad 10 minut. Pani zaproponowała do obuwia wkładki z aktywnym węglem (9PLN). Ostrzegam, że trzeba je przycinać na co najmniej o jeden rozmiar większy niż mamy stopę, bo inaczej są za małe i nie wyściełają dobrze buta. Po tej wizycie wydaje mi się, że więcej nie wybiorę się do Deichmanna w weekend, wolę kupować odzież i buty w spokojniejszej atmosferze.