Opinia użytkownika: Dorota_869
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Hipermarkety Tesco chcą wyróżniać się między innymi bogatym asortymentem, wózkami bez monet i darmowymi torbami foliowymi na zakupy. Te elementy postanowiłam zweryfikować podczas mojej sobotniej obserwacji. Wózki bez konieczności wkładania do nich monet znajdowały się na parkingu przed sklepem jak i w jego wnętrzu do dyspozycji klienta. Szeroki wybór asortymentu, ułożony towar tematycznie, bez problemu odnajdywałm produtk, którego potrzebowałam. Nie zauważyłam, aby produkty często pozostawione przez klientów na różnych regałach sklepu były pozostawione same sobie lecz na bieżąco usuwane. Kolejki przy kasach nie były bardzo obłożone tłumem pomimo godzin szczytu z powodu dużej ilości czynnych kas. Zakupy zrobione przeze mnie kasowała starsza Pani o imieniu Irena. Klient przede mną poprosił kasjerkę o wyłożenie foliowych toreb, ponieważ nie miał gdzie zapakować swoich produktów. Pani Irenka troszkę zbywając Pana powiedziała, że toreb nie ma. Klient sam musiał poprosić kasjerkę obok, aby ta podał kilka jednorazówek, które są dostępne według reklam bezlimitów dla klientów. Pani Irena rozpoczęła kasowanie moich produktów i wrzucanie ich z drugiej strony taśmy nie ważąc na to, iż stali tam jeszcze poprzedni klijenci próbują zapakować się w świeżo przyniesione torby przez starszego Pana. Kasjerka nie miała większych trudności z rozliczeniem mojego parogonu mimo, że trudność polegała na tym, iż za część zakupów płaciłam bonem SODEXO a część gotówką. Reasumując : szeroki wybór asortymentu, dostęp do wózków przed sklepem jak i w samym sklepie. Przejżysta komunikacja w rostawieniu produktów w sklepie. Kolejki szybko rozładowywane choć przenosi to się na gorszy komfort pakowania zakupów sortując je z produktów innych klientów. Foliowe reklamówki są dostępne dla klientów jednak o ich zaopatrzenie w kasie Pani Irenki musiał zatroszczyc się sam klient.