Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Mijając znak informacyjny postanowiłam podjechać na stacje paliw uzupełnić stan gazu w butli samochodowej. Byłam trzecia w kolejce do stanowiska z gazem. Pogoda była niesprzyjająca, ponieważ lekko zacinał deszcz, oraz wiał wiatr. Czekając na swoją kolej zaobserwowałam, że czystość na stacji wokół dystrybutorów paliwa nie budzi moich zastrzeżeń. Pomiędzy nimi znajdowały się kubły z wodą, oraz ściągaczką. Były tam także dostępne foliowe rękawiczki jednorazowe. Gaz do samochodów tankowała pracownica, ubrana w służbowy strój od stóp po głowę. Pomimo tego, że była to młoda kobieta przed 30-stką, raczej drobnej budowy ciała zręcznie radziła sobie z obsługą licznych klientów. W pomieszczeniu stacji obecne były dwie kasy, ale tylko za jedną stała pracownica i przyjmowała należności za paliwo proponując przy tym sprzedaż dodatkową. Po zapłaceniu podjechałam pod stanowisko z kompresorem, gdzie dostępny był również odkurzacz do dyspozycji klientów stacji w godzinach 6-22. Oba urządzenia działały prawidłowo.