Opinia użytkownika: Marta_702
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: W Simply od dłuższego czasu przy zakupach powyżej 10 zł klient otrzymuje kupon konkursowy z okazji 10-lecia sieci. Zrobiłam zakupy lecz po podejściu do kasy i zapytaniu o kupon kasjerka poinformowała mnie iż w marcu nie ma kuponów i wrócą w kwietniu. Nie wyjaśniła dlaczego. Losowanie główne będzie w październiku, więc, moim zdaniem kupony powinny być przez cały okres do dnia losowania. W Simply są koszyki na zakupy, nie lubię ich jednak brać, ponieważ są duże, ciężkie i nieporęczne. W sklepie są dostępne szafki dla klientów zamykane na kluczyk. W Simply jest dyskretna ochrona. W sklepie było czysto, towar odpowiednio ułożony na półkach, a ceny widoczne. Chłodnie z mięsem były prawie puste, jednak obok znajduje się osobne stoisko z obsługą, gdzie można kupić mięso, wędliny oraz sery na wagę. Stoisko to wygląda estetycznie. Obsługa zarówno przy w/w stoisku jak i przy kasie jest uprzejma i bezproblemowa. W Simply można płacić kartą od 10 zł.