Opinia użytkownika: Anna_149
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Dnia 28 lutego 2012 roku udałam się na zakupy do Pepco aby dokonać zakupu artykułów dziecięcych. Pepco jak zawsze było dobrze oznakowane, na drwziach wejściowych spostrzegłam czytelne i widoczne bardzo dobrze godziny otwarcia powyższego sklepu. Po wejściu do sklepu zauważyłam dobrze rozmieszczony towar na półkach oraz prawidłowe oświetlenie powyższego sklepu. Na sklepie poszukiwałam kombinezonu dla rocznej dziewczynki, ale go nie było, ale za to była sukienka, którą kupiłam dla córki na roczek. Szukałam również bucików dla córeczki, ale nie było. Natomiast spostrzegłam, że sprzedwaczyni była chętna do pomocy. I na moje zapytanie czy dostanę buciki wskazała lokalizację towaru na sklepie. Natomiast od momentu wejścia, aż po podejście do kasy minęło około 20 minut. Po podejściu do kasy przed nami w kolejce stała 2 osoba. Kiedy nadeszła moja kolej, zostałam obsłuzona przez młodą sprzedawczynię w wieku około 30 lat w firmowym stroju i zgodnie ze standartami firmy Pepco.