Opinia użytkownika: ilCattivo
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Byłem na poczcie z zapytaniem o abonament RTV. Chciałem uzyskać odpowiedź: czy były właściciel mieszkania w którym mieszkam od kilku miesięcy wyrejestrował odbiornik z naszego adresu bym nagle nie został zaskoczony zaległościami w opłacie abonamentu RTV na nasze mieszkanie. Niestety jak się okazało nie każdy punkt pocztowy ma dostęp do informatycznej bazy danych na temat abonamentu RTV. Wniosek jest taki: mimo ze Poczta polska przyjmuje opłaty za abonament RTV nie zapewnia w pełni dostępu do informacji na temat abonentów. Zostałem odesłany do większej poczty w innej części miasta. Taką rade usłyszałem do pracownika. Nie winię tu pracownika, który zachował się kulturalnie i dokładnie tłumaczył zasady abonamentu RTV i podawał sytuację podobne do tej z którą przyszedłem jako odpowiedź na moje pytania, winię zły i niepełny system. W XXI wieku każda poczta uważam winna mieć dostęp do rejestru abonentów by każdy zainteresowany mógł sprawdzić zaległości i inne potrzebne dane. -5pkt za organizację, oraz maksymalna ocena dla pracownika który zachowywał się kulturalnie i pomagał rozwiązać mój problem dobrymi radami (osobistymi doświadczeniami z abonamentem) i dużą wiedzą. Pracownik schludnie ubrany, kulturalny (przywitał i pożegnał się ciepło)