Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Wczoraj odebrałam torbę z logo jakości obsługi, która stanowiła nagrodę za udział w sądzie- konkursie organizowanym na FB. Pierwsza torba została do mnie wysłana listem zwykłym i niedoszła. PO moim e-maila z zapytaniem ustaliśmy termin jaki dajemy poczcie na ewentualne doręczenie przesyłki jeśli by jednak torba nie doszła miałam powiadomić e-maile. Torby nie było do określonego terminu ( pierwsza przesyłka jaka zaginęła mi od ponad 8 lat) wiec poinformowałam e-mailowo, ze swojej nagrody nie otrzymałam. Bardzo szybko otrzymałam e-maila z informacją o wysłaniu drugiej torby. W dniu 1.03 w skrzynce pojawiło się awizo, z którym wczoraj dopiero poszłam na pocztę. Torba tym razem została wysłana litem polecony u to dość szybko. Plus za korespondencje e-mailową i ponowną wysyłkę. Minus za to, że torba bez żadnego woreczka itp została włożona do koperty. Dobrze, ze nic się na nią nie wylało. Dziękuje za torbę i polecam pakowanie w woreczki foliowe tak na wszelki wypadek.