Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: SECRETSERVICE

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Strona Polbanku od dłuższego czasu nie przechodziła żadnej rewolucji, odświeżenia czy zmiany standardów obsługi. Co trzy miesiące zmuszony jestem przez bank do zmiany hasła dostępu. Dochodzi już do sytuacji że zmieniam hasło średnio 4 razy w roku i często mylę się jakie ono aktualnie jest. Z mojej wiedzy wynika, że tylko w Polbanku jest taki przymus bo jeśli nie zmienimy hasła do określonego czasu to trzeba się zgłosić do placówki celem otrzymania nowego hasła dostępu (!). Plusami konta jest wysokie oprocentowanie, dostępność wiele bankomatów za darmo czy możliwość wypłaty oszczędności w każdej chwili bez utraty odsetek. Mając kiedyś pytanie dotyczące usług bankowych wysłałem maila, odpowiedź była lakoniczna i zmuszająca mnie do kontaktu z placówką.