Opinia użytkownika: SECRETSERVICE
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Od niedawna posiadam nowy dowód osobisty więc postanowiłem zgłosić ten fakt w bank aby w przyszłości oszczędzić sobie nieporozumień. Godziny otwarcia banku w tygodniu od 10 do 18 bardzo ułatwiają kontakt z placówką. Z zewnątrz znajdują się dwa bankomaty oraz jeden wpłatomat a w przedsionku banku kolejny wpłatomat. W środku oczekiwało około 7 klientów - 5 do kasy a 2 do obsługi klienta. Miła Pani z banku szybko uporała się z klientami przede mną więc postanowiłem podejść ze swoją sprawą. Przywitała mnie sympatycznie po czym w niespełna 30 sekund zaktualizowała moje dane w banku. Zaoferowała mi jeszcze lokatę oraz pożyczkę. Podziękowałem za szybką, fachową i uprzejmą obsługę. Wg mnie w banku jest nadmiar ulotek, które każdy z klientów czyta i zostawia gdzie popadnie. Tworzy się lekki bałagan a nikt tego na bieżąco nie sprząta.