Opinia użytkownika: Gabriela_104
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Miałam zamiar skorzystać z usług Vision Express w celu zakupienia dla mojej nastoletniej córki szkieł kontaktowych, ale najpierw konieczna była konsultacja z okulistą. Dowiedziałam się, że nie ma potrzeby umawiania się na wizytę u specjalisty. Przyszłyśmy o godz. 16.30 i natychmiast zajęła się nami ekspedientka (przemiła, uśmiechnięta i kompetentna), która wypełniła kartę pacjenta, wykonała wstępne badanie komputerowe wzroku. Powiedziała, że na godz. 17.30 mają umówioną pacjentkę, ale zdążymy. Poprosiła abyśmy chwilkę poczekały. O godzinie 17.15, nadal czekając, zapytałam Tej samej pani, czy będziemy obsłużone bez pośpiechu i fachowo, skoro za parę minut ma przyjść kolejna osoba. Ekspedientka powiedziała, że oczywiście tak. Jak przyjdzie umówiona na wizytę osoba, to poinformuje Ją, że my byłyśmy umówione na 17.00 i jest lekkie opóźnienie. Tak też zrobiła. O 17.40 przyjęła nas okulistka. Wykonała bardzo szczegółowe badanie wzroku, poświęciła nam dużo uwagi, nauczyła moją córkę zakładać i zdejmować soczewki, chętnie odpowiedziała na pytania.Ostatecznie sfinalizowałyśmy zakup szkieł kontaktowych około 18.30. My byłyśmy zadowolone, ale umówiona wcześniej osoba chyba nie.