Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Tego dnia na tej stacji wszystko w normie i zgodnie z zasadami obsługi zostało wypełnione. Gdy podjechałam pod dystrybutor, podszedł pracownik podjazdu zanim zdążyła wysiąść z samochodu po uwolnieniu się z pasów bezpieczeństwa. Powitał, uprzedzając moje „dzień dobry” i zapytał jakiego paliwo dla mnie; Verva 15 litrów proszę – odpowiedziałam; proszę bardzo – usłyszałam i mogłam udać się do kasy. Chwile poczekałam zanim moje auto zostało zatankowane, ucinając sobie miłą, niezobowiązującą pogawędkę z pracownicą kasy Kasią, która zaproponowała mi też Hot Doga na drogę, gdy podziękowałam proponowała gorącą kawę. Bardzo urodziwa dziewczyna o czarnych upiętych włosach z opadającą na czoło grzywką i wyrazistymi rysami twarzy, ubrana w koszulę firmową, podobnie jak jej koleżanka, która mopem ścierała posadzkę aby czystość w pomieszczeniu była zachowana – wykorzystała fakt braku klientów. Czasu tu widać pracownicy nie marnują i mają uwagę na ogólny wizerunek tego miejsca. Gdy mój samochód został zatankowany mogłam zapłacić 5,83 zł/litr to drogo choć niezmiennie od ostatniego tankowania tutaj, pani Kasia zapytała też o kartę Vitay na Punkty, wyjęłam z portfela i podałam a ona na to z uśmiechem i uznaniem: o, nawet złotą ma pani; tak się jakoś złożyło – odparłam. Gdy wróciłam do samochodu, szyby też zostały umyte a pracownik podjazdu już obsługiwał inna panią która podjechała do dystrybutora obok. Po tej wizycie mogę wystawić stacji najwyższą notę, mimo drogiego paliwa.