Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_447

Dotycząca firmy: Triumph

Treść opinii: Postanowiłam zaopatrzyć się w biustonosz w sklepie wiodącej marki w tym asortymencie. Jak tylko weszła, zostałam powitana przez obsługę. Chwilę się rozejrzałam i zostałam zapytana czego poszukuję. Odpowiedziałam, że stanika. Pani zapytała o mój rozmiar. Stwierdziłam, że po karmieniu piersią, trochę rozmiar mi się zmienił. Pani zaproponowała, że mnie zmierzy. Tak też się stało. Następnie padło pytanie o preferowany kolor. Stwierdziłam, że szukam koloru uniwersalnego, jasnego. Obie ekspedientki wybrały około 4 staników i zaprowadziły mnie do przymierzalni. Za kotara stała ekspedientka - brafitterka i pytała jak biustonosz leży, czy mi odpowiada, czy może zobaczyć, by doradzić. Zgodziłam się. Pani poprawiła zapięcie, ramiączka, skomentowała trafność wyboru. Przyniosła mi jeszcze kilka staników w innym rozmiarze i fasonie. Ostatecznie zdecydowałam się zakupić biustonosz - pierwszy jaki przymierzałam. Cena 99,90zł. Zostałam zapytana czy posiadam kartę stałego klienta. Postanowiłam ją założyć. Wytłumaczono mi reguły jej wyrobienia. Zakupiony towar zapakowano do czerwonej papierowej torebeczki. Zostałam jeszcze zapytana czy nie chciałabym zakupić majteczek do kompletu za 40zł, ale odmówiłam. profesjonalna obsługa. Czułam, że obsłudze zależy na finalizacji sprzedaży. W przymierzalni czułam się bardzo dopieszczona. Przymierzalnia duża, jasna, lustra czyste. Temperatura odpowiednia. W przymierzalni chusteczki higieniczne. Spory wybór asortymentu.