Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Zachowanie kasjerki podczas obsługi klienta było - delikatnie mówiąc - mało profesjonalne. Wyłożyłam produkty na taśmę kasową i czekałam na swoją kolej. Kasjerka zakończyła podliczanie poprzedniego klienta i oczekując na zapłatę, prowadziła głośną rozmowę z siedzącym obok pracownikiem ochrony. Kiedy zaczęła skanować moje produkty, nadal była rozbawiona i głośno, ze śmiechem wołała do drugiej kasjerki (ona również była w trakcie pracy) co powiedział kolega, następnie obie to komentowały. Usiłowałam wtrącić swoje słowa, że w wózku mam 4 opakowania jogurtu, których już nie wyjmowałam na taśmę i żeby policzyła w sumie x 5 takich samych jak jeden, który jest na taśmie. Nie dosłyszała mojej uwagi, dopiero za chwilę zorientowała się, że coś mówiłam i prosiła o powtórzenie. Następnie nadal kontynuowała wesołą wymianę zdań z koleżanką na prywatne tematy, o zaproszeniach na jakąś imprezę, zabawne ciekawostki o kolegach. Wyglądało to bardzo nieprofesjonalnie, nie mówiąc już o kulturze i możliwości pomyłki przy podliczaniu zakupów.