Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TXM textilmarket
Treść opinii: Do marketu wstąpiłam, aby kupić rajstopy dla dzieci. W sklepie było bardzo czysto, a wszystkie przedmioty były estetycznie ułożone. Bez problemu znalazłam poszukiwany przeze mnie rozmiar, ponieważ były uporządkowane od najmniejszego do największego numeru. W podobny sposób były poukładane skarpetki więc również nie miałam problemu ze znalezieniem rozmiaru (pomimo, że nie planowałam tego zakupu). Idąc w kierunku kasy, oglądałam pozostałe towary na wieszakach. Moją uwagę przykuły męskie bluzki. Jedna z nich szczególnie mi się spodobała. Obejrzałam czy nie ma żadnej skazy, bo miała bardzo niską cenę 24,90. Postanowiłam ją kupić. Gdy podeszłam do kasy nie było tam żadnego pracownika. Dopiero po chwili podeszła do mnie sprzedawczyni w firmowym ubraniu. Przy kasie okazało się, że bluzka kosztował 29,90 nieco więcej niż na metce. Kasjerka wytłumaczyła mi, że ktoś musiał popełnić błąd i źle go ometkował. Kasjerka przeprosiła mnie za zaistniałą sytuację. Uważam, że pracownica swoimi przeprosinami w pełni zrehabilitowała zaistniałą sytuację.