Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Po zalogowaniu się do własnego konta nie mogłem przejść do zakładki z kredytem-mam taki w tym banku. Mimo kilku prób i korzystania z pomocy oferowanej przez system nie udało mi się. Po kontakcie z infolinnio poradzono ponowne zalogowanie i wykonanie kilku kroków. Operacja udała się ale nie mam wglądu do historii kredytu, mimo interwencji do teraz nie mogę tego przejrzeć. Przez kilka ostatni miesięcy nie mogłem się zalogować na konto w godzinach wieczornych-komunikat "przepraszamy, konserwacja systemu" a jak mi się udało to dodali tzw. nowe funkcjonalności które utrudniają poruszanie się po stronie. Koszmar. Do tego ciągłe telefony z centrali z propozycjami usług, których nie potrzebuję-nie prowadzę firmy-usługi dla firm, nie mam rachunku brokerskiego- usługi maklerskie. Był to jeden z najlepszych banków.