Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Okazało się, że moje ulubione półbuty nie dotrwały do wiosny i stanęłam przed koniecznością zakupu nowych butów. Wybrałam się więc do sklepu Deichmann z nadzieja, że uda mi się tu znaleźć takie same buty jak miałam. Gdy weszłam i skierowałam się w stronę regału z półbutami, po drodze minęła mnie pracownica sklepu, która z uśmiechem przywitała mnie zwrotem "dzień dobry". Znalazłam odpowiedni regał, a na nim moje upatrzone buty, które w dodatku były dostępne w moim rozmiarze. Gdy wzięłam pudełko i zaczęłam mierzyć buty, podeszła do mnie inna pracownica sklepu, przywitała mnie z uśmiechem i zapytała czy może mi w czymś pomóc. Podziękowałam, bo już znalazłam buty, których szukałam, i pracownica zwróciła się z tą samą propozycją pomocy do dwójki klientów akurat przechodzących obok niej. Było to trochę zbyt entuzjastyczne proponowanie pomocy, przynajmniej jak dla mnie, ale widać taka jest polityka firmy. Po przymierzeniu zdecydowałam się na zakup butów i podeszłam z nimi do kasy. Zostałam tu miło przywitana przez następną uśmiechniętą pracownicę. Sprzedawczyni zaproponowała mi środek do pielęgnacji obuwia oraz poinformowała o warunkach reklamacji obuwia, wydała paragon i miło pożegnała z uśmiechem. W sklepie było czysto i panowała przyjemna temperatura.