Opinia użytkownika: Anna_3470
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Od ponad 6 tygodni nie jestem klientką Banku BZ WBK. W związku z rozwiązaniem umowy Bank powinien zaprzestać wykorzystywania moich danych osobowych w celach marketingowych. Około 2 tygodni temu otrzymałam list zawierający m.in. ofertę Banku. W związku z tym, że na co dzień zajmuję się ochroną danych osobowych jestem wyczulona na wszelkie ich wykorzystywanie w nieuzasadnionym celu. Skorzystałam więc z elektronicznej skrzynki podawczej i zgłosiłam swój sprzeciw wobec przetwarzania moich danych w wyżej wymienionym celu. Na odpowiedź Banku czekałam około 2 tygodni i traciłam nadzieję na jakikolwiek odzew ze strony instytucji. Odpowiedź otrzymałam pocztą tradycyjną. W piśmie przedstawicielka Banku w bardzo grzeczny i miły sposób wyjaśniła, że w celach marketingowych dane faktycznie nie mają prawa być przetwarzanie (po rozwiązaniu umowy) oraz podała wyczerpującą informację (wraz z podaniem właściwych przepisów do tego uprawniających) w jakich innych celach i w jakim okresie Bank będzie przetwarzał moje dane osobowe. Pomimo długiego oczekiwania na odpowiedź, jestem bardzo zadowolona z formy załatwienia sprawy. Obsługa okazałą się wielce profesjonalna.