Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Potrzebowałem wypłacić z banku trochę pieniędzy więc udałem się do oddziału Polbank. Z zewnątrz szyby oklejone były folią reklamową z postacią Justyny Kowalczyk. Po wejściu do środka okazało się, ze jestem jedynym klientem. Na moje ogólne powitanie nikt mi nie odpowiedział. Trzy osoby z obsługi (jeden pan i dwie panie) zajęte były swoimi sprawami. W kasie nie było kasjerki ale na drabinie stal mężczyzna w stroju roboczym i malował kaseton. Drugi mężczyzna, też w stroju roboczym stał oparty o drabinę. Gdy zbliżyłem się do kasy, pojawiła się z zaplecza kasjerka i zamiast mnie powitać poinformowała mnie, że muszę poczekać. Po tym zdaniu wróciła do rozmowy z malarzem ignorując fakt iż stoję cały czas przy kasie. Po 5 minutach pani zasiadła i wypłaciła mi pieniądze. Nie usłyszałem słowa przepraszam, że musiał pan chwilę poczekać czy czegoś w tym znaczeniu. Obsługa była szybka, beznamiętna i bez uśmiechu. Nie zaproponowano mi żadnej oferty, spełniono tylko to co chciałem. Sam bank był czysty ale meble miały bardzo widoczne ślady zniszczenia. Nie tak powinien wyglądać bank "Mistrzyni Justyny Kowalczyk" i nie taka powinna być w nim obsługa.