Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Połączenie apteki i perfumerii to świetny pomysł. To zaleta sieci Super-Pharm. Wejście do sklepu jest możliwe z dwóch stron, prawie bezpośrednio z wejścia do centrum handlowego oraz z pasażu handlowego. Pierwsze prowadzi wprost do apteki a drugie do perfumerii. Oba wejścia były czyste, szyby nie posiadały brudnych śladów, w stojakach stały ulotki. W aptece zmontowany jest "biletomat". Dzięki temu nie trzeba stać w kolejce tylko można odwiedzić sąsiedni dział i śledzić na wyświetlaczach pojawiające się numerki. Zaoszczędza to czas i nie skupia ludzi w jednym miejscu, utrudniając poruszanie się. Obsługa w aptece (dwie panie) ubrana była w białe fartuchy. Część asortymentu (ten bez recepty) był ogólnie dostępny. Na półkach towar był równo ustawiony bez zbędnych przerw. Po przejściu na salę z kosmetykami zauważyłem cztery bardzo młode panie ubrane na biało. Kasjerki ubrane były w kolorowe firmowe koszulki wyraźnie odróżniając się od koleżanek na sklepie. Przy kasie, po powitaniu, podliczono moje zakupy, przyjęto zapłatę, wydano resztę, zaproszono na kolejne zakupy. Niby wszystko ok, ale nie czułem szczerości tylko wyuczoną beznamiętną regułkę. To wszystko bez uśmiechu i radości z pracy. Szkoda, bo sklep czyściutki i pachnący.