Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Poziomka

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Przechodząc obok sklepu zauważyłam, że na wystawie ustawiono najnowsze modele bucików wiosennych. Postanowiłam wejść i rozejrzeć się dokładniej wśród asortymentu. Po wejściu okazało się, że w sklepie wcale nie ma personelu, a przynajmniej takie miałam wrażenie gdy weszłam. Przy kasie nie było żadnej ekspedientki, byli tylko klienci... Nie zważając na to udałam się między półki, by obejrzeć buty. Wszystkie towary były ładnie ustawione na pudełkach i na półkach, wszędzie panował porządek. W sklepie było dość czysto i przyjemnie, pomieszczenie było odpowiednio oświetlone. Wszystkie buty ustawione były kategoriami, kolejno damskie, dziecięce, a po drugiej stronie męskie. Muszę przyznać, że sklep jest dość dobrze zaopatrzony w różnego rodzaju obuwie, nie tylko sportowe. Na półkach znalazłam mnóstwo pantofelków, baletków, botków i przecenionych kozaków. Wśród asortymentu znalazłam całkiem fajne adidaski za niecałe 80 zł. Problem był tylko taki, że niektóre pudełka z butami ustawione były bardzo wysoko i sięgnięcie jednego pudełka groziło przywaleniem osobnika cały stosem pozostałych pudełek. A obsługa, którą w końcu udało mi się zauważyć była wyraźnie zajęta czymś innym. Panie ekspedientki układały w samym rogu pomieszczenia buty na półkach i to właśnie tak wysoko (za wysoko!) i dlatego nie było ich widać przy wejściu. Zdecydowanie były całkowicie pochłonięte tym zajęciem i obsługa klienta nie odgrywała w tej chwili ważnej roli dla nich. Postanowiłam im nie przeszkadzać i nie tracić cennego czasu i szybciutko ulotniłam się ze sklepu.