Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepu sieci Biedronka zlokalizowanego przy ulicy Wieniawskiej w Lublinie. Przy sklepie brak jest ogólnodostępnego parkingu dla klientów sklepu, jest to częściowo zrozumiałe gdyż sklep jest w śródmieściu, jednak jeśli by posiadał parking dla klientów na pewno więcej osób by go odwiedzało. Chodnik przed wejściem do sklepu był czysty. Drzwi wejściowe były oznakowane dużym napisem „wejście”, jednak brakowało na nich informacji w którą stronę się otwierają (brakował napisu typu pchać / ciągnąć). Drzwi wyjściowe były lepiej oznakowane, oprócz napisu wyjście była na nich również informacją w którą stronę się otwierają (pchać). Podłoga zarówno przed wejściem do sklepu jak i już wewnątrz na hali sprzedaży była czysta i utrzymana w należytym porządku. Jedynie w kilku miejscach było widać słabo wyraźne ślady butów i błota. Przy wejściu na halę sprzedaży były koszyki na zakupy jednak były one w sporym nieładzie i chaosie. Towary na półkach były równo i ładnie poukładane, nie spostrzegłem większych braków produktów na półkach. Cenny i nazwy podane na etykietach były poprawne, czytelne i dobrze widoczne. Wszyscy pracownicy obsługi byli ubrani w firmowe zielone koszulki. Ubiór obsługi wyglądał na czysty i schludny. Ponadto jak zauważyłem wszyscy pracownicy posiadali identyfikatory z podanym imieniem. Przy kasach były duże i długie kolejki, jednak mimo to obsługa szła w miarę szybko i sprawnie, była to m.in. zasługa tego że były otwarte wszystkie kasy, ale też tego, że kasjerzy i kasjerki uwijali się jak w ukropie. Gdy wychodziłem ze sklepu kolejki były już w dużej mierze rozładowane.