Opinia użytkownika: Kanikuła
Dotycząca firmy: Parfois
Treść opinii: Zakupiłam w sklepie "Parfois" .Ekspedientka przy zakupie zapewniała mnie, że można jej używać jako torby szkolnej, niestety po czterech tygodniach okazało się ,że tworzywo z którego została wykonana rozciąga się i pęka. Zgłosiłam reklamację, która została uznana. Niestety okazało się, że nie otrzymam gotówki jak prosiłam w dokumencie reklamacyjnym,możliwa jest tylko wymiana na nowy produkt .Najgorsze było to, że wartość torebki, którą wybrałam nie wyczerpała kwoty za którą kupiłam poprzednią. Dylemat trudny do rozwiązania, gdyż nie miałam ochoty kupować czegokolwiek aby wydać należną mi kwotę, natomiast personel sklepu nie mógł zwrócić pozostałej kwoty w gotówce ani w bonie możliwym do realizacji w późniejszym terminie.Efekt był taki, że godziny chodziłam po sklepia aby wybrać produkt, który mógłby być przydatny i wyczerpałby nadmiar należnej mi kwoty. Niestety nie znalazłam niczego, natomiast zauważyłam, że jakość oferowanej sztucznej biżuterii ma wiele do życzenia, będąc poirytowana zaistniałą sytuacją zaczęłam to niby przypadkiem głośno komentować .Skutek był taki, że ekspedientka porozumiała się z kierownictwem sklepu i pozostała kwota została wypłacona.JEDNAK WARTO TROCHĘ POMARUDZIĆ, TYLKO STRACONEGO CZASU SZKODA.