Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Wook
Treść opinii: W niedzielę wybrałem się z żoną do restauracji Wook. Mieliśmy ochotę zjeść coś chińskiego, coś na ostro. Pojawiliśmy się we wspomnianym lokalu około 16.20, kartę z menu otrzymaliśmy stosunkowo szybko, niestety to była jedyna rzecz, którą otrzymaliśmy szybko. W lokalu było kilka wolnych stolików, a salę obsługiwało około 4 osób. Nasze zamówienie zostało przyjęte, nie było wyszukane, także ilość produktów była nie zbyt duża. Pojawiali się w międzyczasie kolejni klienci, ku naszemu rozczarowaniu byli szybciej obsługiwani od nas, pan, który przyjął nasze zamówienie zajął się w sposób niezwykle dokładny wycieraniem naczyń, a my czekaliśmy... Po upływie około 40 minut okazało się, że nasze zamówienie przez pomyłkę zostało podane gdzie indziej, trzeba było zrobić je od nowa, tym razem poszło już dużo szybciej. Kelner zaproponował upust, który ostatecznie został rozliczony w rachunku, niestety także jedzenie nie było najlepsze, kawałki mięsa były bardzo tłuste, a makaron zimny. Szkoda, że tak zostaliśmy obsłużeni, bo do tego czasu lubiliśmy to miejsce.