Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Odwiedziłem sklep Empik w celu zakupienia biletów na koncert 30 Seconds to Mars w Łodzi, w listopadzie. Kiedy udało mi się znaleźć stoisko dotyczące biletów, zapytałem ekspedientki o to, czy bilety na płytę są dostępne. Ekspedientka, bardzo młoda osoba, szukała informacji przez około 5 minut, w między czasie musiała odebrać telefon. Nie podtrzymywała ze mną kontaktu, w końcu po długim czasie oznajmiła, że są dostępne. Niestety nie mogłem ich kupić ze względu na brak gotówki. Jak się później okazało, dzień po tym wydarzeniu biletów dawno nie było, co oznajmiła mi inna Pani, mimo iż dzień wcześniej dwa razy upewniałem się, czy rzeczywiście bilety są. Miejsce pracy było czyste, schludne, jednak odrzuciło mnie długie oczekiwanie na informację, która okazała się nieprawdziwa.