Opinia użytkownika: Katarzyna_3152
Dotycząca firmy: PFRON
Treść opinii: W związku ze zbliżającym się terminem rozliczeń umowy od odfinansowanie kosztów nauki "Student II" dzwoniłam na infolinię aby zdobyć parę informacji związanych ze zmianami dotyczącymi w/w rozliczeń okresowych. Dzwoniłam na infolinię wielokrotnie- dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, na korzyść przemawia fakt,że ograniczona jest po połączeniu liczba numerów do wybrania aby trafić do konkretnej komórki.czas oczekiwania, który jest na mój koszt - wyniósł 15 minut. Wreszcie "pojawił się" konsultant. I tu miłe zaskoczenie: celnie, dogłębnie i wyczerpująco odpowiedział na moje pytania, bez słyszalnego zniechęcenia lub wyższości... ale... tylko na temat dotyczący programu "Student II". Kiedy zapytałam o refundację składek pracowniczych dla przedsiębiorców zatrudniających osoby niepełnosprawne usłyszałam, że nie jest konsultantem od tych spraw i podał nr innej infolinii wraz z wyczerpującą informacją w które dni tygodnia i w jakich godzinach konsultacje sa udzielane. Na koniec zapytał czy jeszcze coś chciałabym się dowiedzieć na interesujący mnie temat i czy treśc jego odpowiedzi była dla mnie zadowalająca po czym grzecznie się pozegnał.