Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Avita
Treść opinii: Na początku roku nowo otwarty ogólnospożywczy market samoobsługowy. Wstąpiłam po mięso na obiad. W strefie wejścia było czysto i estetycznie, koszyki plastikowe poukładane na specjalnej półce. oddzielone barierkami wejście od wyjścia. Wchodząc zauważyłam, że w wyjściu na przeciw stosika warzywno-owocowego stoi starsza pani z laską i woła z sali pracownicę , która akurat nieco dalej wykładała towar na półki, aby podała jej włoszczyznę i skasowała bo pani nie ma siły wchodzić na sklep i stać w kolejce do kasy. W międzyczasie pracownica zapewniła klientkę, że włoszczyzna jest świeża, dziś dostarczona do sklepu. Pracownica wykazała się dobra wolą i uprzejmością, ponieważ przystała na prośbę starszej pani. Na sklepie przejścia były odpowiedniej szerokości pomiędzy regałami. Wiele produktów miało etykietki z napisem "promocja". Niektóre produkty miały ceny niższe niż u konkurencji, a niektóre były wyższe. W drugim pomieszczeniu znajdowały się zamrażarki z mrożonkami, w których nie było widocznych braków. Po przeciwnej stronie przy ścianie stały półki z pieczywem, które było w nieco wyższej cenie niż zazwyczaj kupuję w supermarketach bo kajzerki kupiłam za 45 gr sztuka. Kupiłam także filety z kurczaka za 13,39 zł za kg. Pani ze stoiska miała na sobie fartuch zielony, przy wydawaniu mięsa dostałam także numer, który miałam zostawić przy kasie, w zasadzie nie wiem po co. Dodatkowym udogodnieniem było to, że można płacić w sklepie kartą od kwoty 5 zł. Czystość w sklepie była wzorowa, jedna kasa na dwie obsługiwała klientów, ale odbywało się to sprawnie.