Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Wybrałem się do Super-Pharm w poszukiwaniu zestawu witamin. W lokalu panował porządek, dzięki temu bardzo szybko odnalazłem półkę z witaminami. Muszę przyznać, że oferta była naprawdę rozbudowana, a ceny kształtowały się na korzystnym poziomie. Z wybranymi witaminami wybrałem się do kasy, jednak kolejka była naprawdę spora, a obsługa pracowała bardzo wolno. Postanowiłem zatem stanąć w kolejce do kasy w drogerii, gdzie zawsze można było zapłacić za produkty ze strefy samoobsługowej apteki. Po 10 minutach oczekiwania kasjerka poinformowała mnie, że już nie ma takiej możliwości. Zapytałem zatem gdzie jest taka informacja i dlaczego nikt nie informuje o tym klientów, jednak kasjerka wzruszyła ramionami i nic nie odpowiedziała. Musiałem zatem ponownie wrócić do kasy na dziale apteki i odstać 20 minut w kolejce. Obsługa była w ogóle nie zainteresowana klientem, a swoje czynności wykonywała niemalże mechanicznie.