Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Gdy podjechałam pod dystrybutor zauważyłam kartkę z napisem: paliwo tankowane jest przez pracownika stacji. Szkoda tylko, że tego pracownika widać nigdzie nie było, oprócz mnie dwóch tankujących kierowców również samodzielnie. Jeśli pracowników nie ma stałe na podjeździe to może lepiej byłoby zlikwidować kartkę a nie dawać nadzieję napisem, który skuteczny jest doraźnie. Zatankowałam 20 litrów benzyny Verva 5,83 zł/litr, drogo jak „licho” ale zamiennika tego artykułu na rynku, niestety nie ma. Gdy weszłam aby zapłacić przy obu stanowiskach kasowych stali klienci, którzy zdążyli wcześniej niż ja baki swoich samochodów uzupełnić. Sklepik średniej wielkości, przestrzenny z jednym regałem środkowym z artykułami spożywczymi do sprzedaży, przy każdym cena, przy niektórych dodatkowe pomarańczowe tabliczki informujące o większej ilości przyznawanych punktów Vitay za ich zakup. Ta oferta jest zmienna i dotyczy różnych artykułów co jakiś okres czasu. Pracownice Patrycja i Klaudia grzeczne, uprzejme i z sympatia odnosiły się do obsługiwanych klientów, proponowały gorącą kawę lub Hot Doga na drogę. Sprawnie wykonywały swoje czynności, same przeciągały przez terminal kartę punktowa informując o ilości doliczonych za dokonany zakup – w moim przypadku tylko paliwa. Z uśmiechem, miłymi słowami zegnały odchodzących.