Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: OFFICE ART
Treść opinii: Już rana, zaraz po otwarciu sklepu (od ósmej pracują) zjawiłam się tutaj w oczekiwaniu na obiecany przez pracownicę poprzedniego dnia tusz kolorowy do mojej drukarki HP. Tym razem oprócz uśmiechniętej ekspedientki przywitał mnie też sympatyczny, łysiejący z lekka, niewysoki (niższy od ekspedientki) mężczyzna, jak się później okazało właściciel, pan Artur. Ekspedientka od razu po moim wejściu powiedziała: pani po tusz kolorowy do HP, jest szef przywiózł, czeka na panią odłożony. Moja radość nie zna granic – odpowiedziałam równie przyjaźnie zadowolona. Wymieniliśmy we trójkę jeszcze parę zdań na temat oczekiwań klientów z których wynikało, że w razie braku jakiegoś artykułu pracownica dzwoni do szefa i ten natychmiast podejmuje działania aby spełnić oczekiwanie kupującego. To bardzo pro-kliencka postawa, podoba mi się takie podejście, choć z drugiej strony nie wyobrażam sobie aby po jeden artykuł przedsiębiorca udawał się do hurtowni, jednak ten sklep ma widać opracowana taktykę w tej kwestii. Sklepik mały ale towaru sporo, wszystko tak rozmieszczone aby nie wadziło klientom, porządek widoczny już na pierwszy „rzut” oka. Odebrałam mój artykuł, zapłaciłam 56,00 zł/sztuka i po chwili ukontentowana opuściłam sklep.