Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: C&A

Treść opinii: Celem mojej wizyty w sklepie C&A był zakup spodni wizytowych. Nie miałam jednak sprecyzowanego wzoru, ani koloru. Sklep do którego się udałam, jest bardzo dobrze oznakowany, nie miałam problemów z jego odnalezieniem. Ekspozycja wystawowa wyglądała bardzo czysto i elegancko. W momencie wejścia do salonu sprzedawczyni była zajęta obsługą klientki (Kobiety w średnim wieku). Jej ożywiona rozmowa, wzbudziła we mnie pozytywne odczucia. Zaraz po tym, jak sprzedawczyni pożegnała poprzednich nabywców zostałam ciepło powitana. Użyto zwrotu "Dzień dobry", a wymianie powitań towarzyszył kontakt wzrokowy i subtelny uśmiech. Pracownica sklepu podeszła po mnie po ok. 2 min od pożegnania poprzednich klientów. Miłym głosem zapytała "W czym mogę pomóc". Poprosiłam o pomoc przy wyborze spodni wizytowych. Zadawane przez Pracownicę pytanie pozwoliły na pełne ustalenie jakiego produktu poszukuję. Zaprezentowano mi przymierzenie kilku par spodni, (bardzo dobrze dobranych pod względem rozmiaru). Ekspedientka okazała zainteresowanie moimi wrażeniami dotyczącymi produktów, uważnie słuchała uwag, potwierdzała niektóre moje spostrzeżenia np, że jedne ze spodni mają zbyt obcisły fason. Ostatecznie zdecydowałam się na zakup jednych z zaprezentowanych spodni, a także ( dobranej z inicjatywy Pracownicy) marynarki. Pracownica salonu wzbudziła u mnie poczucie wyjątkowości. Odniosłam wrażenie, że zależy Jej na tym, abym dokonała dobrego wyboru, z którego będę zadowolona.Pożegnaniu towarzyszyło zaproszenie do ponownej wizyty i z pewnością w niedalekiej przyszłości odwiedzę ponownie ten sklep.