Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Kiedy weszłam do Rossmanna jak zwykłe panował porządek, wszędzie było czysto, przyjemnie, a pomieszczenie było bardzo dobrze oświetlone. Na półkach wszystkie produkty były ładnie i równo poustawiane, nigdzie nie zauważyłam bałaganu czy jakiegokolwiek chaosu. Przy samym wejściu do sklepu ustawione były pasty do zębów, a niektóre były dość dużo po przeceniane. Na przykład jeden rodzaj Blend-a-med można było kupić za 5,99 zł, a zazwyczaj pasta ta kosztuje prawie 10 zł. Przecenie podlegały tez pasty Colgate i tez o dobre kilka złoty, tak więc spokojnie opłacało się kupić na zapas. Na terenie sklepu było dość dużo klientów, dlatego też były otwarte dwie kasy, ale i tak ustawiały się ciągle przy nich kolejki. Przy jednej z kas, akurat przy tej, z której ja korzystałam, siedział pan kasjer. Było widać z daleka, że pan jest wyraźnie znudzony takim natłokiem klientów i wcale nie starał się tego ukrywać. Obsługiwał wszystkich jakby z przymusu, bez emocji, bez jakiekolwiek uśmiechu na twarzy. Wcale nie utrzymywał kontaktu wzrokowego z klientami, wcale się nie śpieszył, nie zwracał nawet uwagi na wydłużającą się kolejkę. Dodam, że trochę postałam w tej kolejce i straciłam trochę mojego cennego czasu. Całkowicie ignorował klientów przy kasie rozmawiając sobie chwilami ze stojącym obok niego ochroniarzem. Naprawdę nie spodobało mi się takie zlekceważenie mojej osoby.