Opinia użytkownika: huraganzkwiatkiemwdloni
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Moje wizyty w H&M są bardzo częste. Za każdym razem wychodzę tak samo zadowolona. 29 lutego stałam się właścicielką jednych z par balerinek, jakie można dostać w tym sklepie.Każdorazowo panie obsługujące są dla mnie miłe i starają się sprostać każdym moim wymaganiom. Odpowiadają wyczerpująco na zadawane przeze mnie pytania, a jeżeli nie mogę dostać tego, czego akurat potrzebuję, potrafią znaleźć zamiennik, którym zazwyczaj trafiają w mój gust. Nie spotkałam się z przejawami niechęci czy niezrozumienia ze stron któregokolwiek pracownika H&M. Jestem zadowolona z jakości ich pracy, zawsze pracownicy starają się uprzątnąć dokładnie przymierzalnie (klienci H&Mu mają często dziwną manię zostawiania ubrań w środku przymierzalni) czy też przywołać do porządku stoiska z dodatkami, przy których często wszystko jest pomieszane.Dlaczego w takim razie +3, a nie +5? Trochę odrzuca mnie wystrój sklepu czy też rozmieszczenie towaru. Wchodząc do olsztyńskiego H&M w CH Alfa, po lewej stronie znajduje się mnóstwo stanowisk z ubraniami i wieszaków, między którymi ciężko jest przejść, a zatrzymanie się i dokładnie przejrzenie towaru jest wręcz niemożliwe, ze względu na dużą ilość ludzi przebywających zazwyczaj w sklepie (a może trafiam na takie godziny?). Minus daję także za kosmetyki, których jakość jest wątpliwa. Większość z nich jest także pootwierana i czasami muszę poszukać, by znaleźć nierozpoczęte masło do ciała. Niektóre (oczywiście nie wszystkie) ubrania są wątpliwej jakości, kurczą się po jednym praniu bądź spierają, jednak sądzę, że ich jakość jest porównywalna do ceny, za jaką je nabyłam. Nie spodziewam się cudów i wielkiej trwałości po sweterku kosztującym 39,90zł, więc nie sprawia mi to większego problemu.Ogólnie H&M jest moim zdaniem jedną z lepszych sieciówek, w jakich miałam przyjemność być. Bez wątpienia niejednokrotnie jeszcze tam zajrzę.