Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Zajechawszy na stację zauważyłam, że cała sfera stacji utrzymana jest w porządku. Nigdzie nie fruwały papiery ani inne śmieci. Inny klient korzystał z usług czyszczenia samochodu, następny odkurzał swój samochód. Ja przyjechałam, aby zatankować. Wlałam paliwo, po czym skierowałam się w stronę kas. Rozsuwane drzwi wpuściły mnie do środka. Były one czyste, bez żadnych zabrudzeń. Otwarta była tylko 1 kasa, akurat kiedy weszłam była zajęta, więc musiałam chwilę poczekać. W tym momencie spostrzegłam, że w sklepie produkty są ładnie wyeksponowane i dostępne dla klientów. Gdy nadeszła moja pora na zapłacenie, pracownica (kobieta około 30 lat, blondynka, niezbyt szczupła) przywitała mnie słowami "Dzień dobry" oraz zapytała, czy chcę zapłacić za paliwo. Po moim potwierdzeniu powiedziała kwotę do zapłaty, po czym zapytała o paragon/fakturę oraz zapytała czy mam kartę punktową. Po zapłaceniu powiedziała dodatkowo, ile już nazbierałam punktów. Podziękowałam za obsługę, po czym wyszłam ze sklepu. Obsługa trwała bardzo krótko, aczkolwiek w miłej atmosferze.