Opinia użytkownika: Monika_427
Dotycząca firmy: Awa
Treść opinii: Sklep odzieżowy. Nie dużo ludzi, bo i środek dnia. Żaden sprzedawca nie podszedł do mnie, chociaż się rozglądałam. Zdjęłam więc z wieszaka kurtkę i poszłam do sprzedawcy do kasy - a potem do przebieralni. Na pytania odpowiadali rzetelnie- ale dopiero jak się ich znajdzie i zaczepi. Podczas kupna pani mnie zezłościła, bo oburzonym tonem odpowiedziała na moje pytanie, czy ta kurtka podlega wyprzedaży (oczywiście, że tak, nie widzi Pani? Ona kosztowała.....). Kiedy kupiłam kurtkę to chciałam jeszcze kupić koszulę i jak zapytałam o nie - to pani wykonała bliżej nieokreślony ruch ręką- w sensie, że gdzieś tam, po czym wróciła do tego co robiła, a ja poszłam szukać sama, co bardzo mi się nie spodobało. Towar mają bardzo fajny, ale jakość obsługi pozostawia do życzenia.