Opinia użytkownika: Beata_16
Dotycząca firmy: Kakadu
Treść opinii: Pojechałam do sklepu zoologicznego z mężem i dzieckiem, aby kupić chomika. Sklep jest duży i dobrze zorganizowany, bez trudu można odnaleźć miejsce, gdzie przebywają interesujące nas zwierzątka. W sklepie było czysto i był dobrze oświetlony. Ponieważ nigdy nie mieliśmy chomika, więc poprosiliśmy sprzedawczynię, aby nam doradziła i powiedziała co trzeba kupić dla chomika. Sprzedawczyni powiedziała nam jaką karmę zakupić, jakie akcesoria są wskazane dla chomika, choć musieliśmy za nią chodzić i prosić o pomoc w wyborze. Nie zajęła się nami w 100%, to my musieliśmy się prosić o radę. Wyglądało to tak, jakby sprzedawczyni była czymś innym zajęta i nie miała zbyt dużo czasu dla nas. Na naszą prośbę pokazała nam chomiki i wybraliśmy jednego. Sprzedawczyni włożyła go do pudełka i udaliśmy się do kasy, a następnie do domu. We wtorek pojechaliśmy jeszcze raz do tego sklepu z pytaniem co może być przyczyną osowiałego zachowania chomika. Pani kierowniczka sklepu wyjaśniła nam, że chomik mógł się zaziębić w drodze do domu, gdyż nie osłoniliśmy go np.kocykiem a było zimno. Niestety w dniu kiedy kupowaliśmy chomika, sprzedawczyni nie powiedziała nam o tym, aby go dodatkowo osłonić. Poza tym pani kierowniczka powiedziała, że na miejscu jest lekarz weterynarii i może zbadać zwierzątko przy zakupie, a tego sprzedawczyni nam nie powiedziała. W środę rano, czyli trzy dni po zakupie zwierzątka, chomik zdechł. Pomimo tego, że sklep spełniał nasze oczekiwania, a obsługa była miła i sympatyczna to jednak przez pewne niedociągnięcia sprzedawczyni moje dziecko i ja przeżyliśmy smutne chwile, kiedy nowy pupil nas opuścił.