Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Czy można zniechęcić do przedłużenia umowy? Oczywiście, że tak. Ostatnio nie przedłużyłem umowy po rozmowie z konsultantem T-Mobile. A sam do mnie zadzwonił z taką propozycją. Podczas rozmowy poinformowałem go, że mam propozycję z firmy konkurencyjnej i powiedziałem co mi zaoferowano. W tym też momencie konsultant zaczął mi tłumaczyć, że firma nie będzie dopłacała do telefonów, bo przecież musi na mnie zarobić. To już przesada. Wiem, że każdy chce zarobić, ale można to jakoś inaczej powiedzieć. Dlatego też dość szybko zakończyłem rozmowę i postanowiłem przyjąć ofertę firmy konkurencyjnej a mam kilka telefonów na siebie. Jest to właśnie prosty przykład, jak można szybko stracić klienta.