Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Mango
Treść opinii: W sklepie Mango nie kupuję zbyt często, jeśli już to akcesoria, lub buty. Oglądałam sukienki z wyprzedaży, znalazłam swój rozmiar i poszłam do przymierzalni. Niestety podczas mierzenia, zauważyłam, że sukienka jest brudna szminką. Byłam bardzo zdeterminowana, żeby ją kupić. Podeszłam do kasy, podałam ją kasjerce - kobiecie około 30lat, mało sympatycznej, czułam się "nikim" kiedy się do mnie zwracała. Zapytałam czy jest jakaś szansa, żeby ją zwrócić lub reklamować, jeśli ten ślad się nie spierze. To nie był ślad ode mnie bo w ogóle nie miałam na sobie makijażu. Ona bardzo nie miło mi odpowiedziała, z wielką łaską, że jak to, oczywiście, że nie bo przecież musi pani uprać żeby się przekonać a używanych rzeczy nie przyjmujemy. Zrozumiałam to kiedy Pani ekspedientka mi to wytłumaczyła, ale mogła użyć innego tonu. Dalsza część moich zakupów czyli płatność i słowa "dziękuję" i "do widzenia" ze strony Pani ekspedientki były z wielką łaską i jakimś naburmuszeniem? jakbym nie miała prawa zapytać o zwrot. Nie jest to pierwsze moje takie wrażenie w sklepie Mango w pasażu. Ja jako klient czuję się zawsze jak intruz w tym sklepie.