Opinia użytkownika: Marek_701
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Do Pyskowickiego Netto wybrałem się po drobne zakupy spożywcze. Pierwsza sprawa rzucająca się w oczy klienta to brak koszyków na zakupy przy wejściu, które za to piętrzyły się w specjalnie przygotowanych miejscach przy kasach, co można wyjaśnić wyjątkowo dużym ruchem w sklepie w porze przeprowadzania obserwacji. Asortyment sklepu jest zadowalający jak na szybkie zakupy spożywcze, obsługa miła i kompetentna, Panie przy kasach każdemu klientowi mówią tradycyjne "dzień dobry" oraz dość szybko i sprawnie obsługują pojedynczego klienta, mimo iż spędziłem chwile w kolejce to nie była ona zbyt długa i szybko zostałem obsłużony. Wygląd ogólny sklepu charakteryzuje się nieładem spowodowanym pozostawionymi paletami z towarem. To, oraz brak koszyków przy wejściu zaważa na ogólnej ocenie i wizualnej percepcji miejsca.