Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepu spożywczego sieci Lidl. Jest on zlokalizowany przy ulicy Jana Pawła II w Lublinie. Przed sklepem jest duży parking. Przed sklepem stały wózki na zakupy, były one ładnie i równo poustawiane w rzędy. W sklepie brakuje jednak koszyków na mniejsze zakupy. Przy wejściu na halę sprzedaży był ustawiony stojak na gazetki reklamowe. Były w nim ładnie i równo ułożone gazetki, ich ilość była bardzo duża. Podłoga przed wejściem do sklepu była nieco brudna, podobnie było w pierwszej wejściowej alejce. Jednak już dalej na sklepie podłoga była czysta i utrzymana w należytym porządku. W wielu miejscach były dodatkowo wyróżnione ceny towarów, które były w promocji i cena na nie była aktualnie niższa od standardowej. Nie mniej jednak w kilku miejscach brakowało jakichkolwiek informacji na temat ceny produktu (najwięcej na dziale z produktami z aktualnej gazetki – kosze metalowe z produktami). Jednak ogólnie ceny wskazane przy regałach były dobrze widoczne, czytelne i wyraźne. W sklepie towary na półkach były ładnie i równo poukładane. Prawnicy obsługi byli ubrani w jednakowe firmowe koszulki, które wyglądały na w czyste oraz schludne. Kasjer był miły i sympatyczny, szybko i sprawnie obsługiwał klientów, po zakupach wydał paragon i się pożegnał.