Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Urząd Skarbowy Piotrków Trybunalski
Treść opinii: Wybrałam się do Urzędu Skarbowego oczywiście celem złożenia deklaracji podatkowej. Kiedy weszłam na salę obsługi klienta zauważyłam, że trochę przemeblowano pomieszczenie. Na środku, tak jak przedtem znajdował się wielki stół, przy którym można było spokojnie wypełniać sobie rożnego rodzaju dokumenty. Jednak naprzeciwko wejścia utworzono cztery nowe stanowiska obsługi, z normalnymi stolikami, bez szyby odgradzającej petenta od urzędnika. Uważam, że to dobry pomysł, bo dzięki temu stworzono atmosferę dającą możliwość bezpośredniej rozmowy z urzędnikiem. Pozmieniało się też z tym, że różnego rodzaju druki nie były już dostępne dla wszystkich, tylko trzeba było poprosić o nie w odpowiednim okienku. Na całej sali obsługi klienta było czysto, wszystkie okienka oznaczono dokładnie dzięki czemu nie trzeba było długo szukać celu. Przy okienku, gdzie składano zeznania była bardzo długa kolejka, ale muszę przyznać, że nie czekałam zbyt długo w niej. Obsługujące panie działały bardzo sprawnie, a ponadto wnikliwie sprawdzały oddawane zeznania. Poza tym były miłe, uprzejme i każdemu mówiły dzień dobry. Przy okazji pobytu w urzędzie postanowiłam załatwić jeszcze jedna sprawę, a w tym celu musiałam udać się do innego okienka. Na szczęście nie było tam zbyt długiej kolejki, ale mimo tego dość długo czekałam, bo pan obsługujący klientów bardzo dokładnie tłumaczył każdemu wszystkie szczegóły i zawiłości związane z wypełnianiem druków. Ale ponadto był bardzo miły, pomocny i naprawdę zaangażowany w obsługę klienta. Nie lubię chodzić do urzędów, ale wyszłam stamtąd naprawdę zadowolona.